14.000 RUG’ers konden niet inloggen, storing nu opgelost (UPDATE)

14.000 RUG’ers konden niet inloggen, storing nu opgelost

Door een technische storing hadden 14.000 mensen van de RUG dinsdag problemen met inloggen op hun RUG-account.
14 januari om 10:59 uur.
Laatst gewijzigd op 22 november 2020
om 16:18 uur.
januari 14 at 10:59 AM.
Last modified on november 22, 2020
at 16:18 PM.

Door René Hoogschagen

14 januari om 10:59 uur.
Laatst gewijzigd op 22 november 2020
om 16:18 uur.

By René Hoogschagen

januari 14 at 10:59 AM.
Last modified on november 22, 2020
at 16:18 PM.

De storing deed zich voor in de nacht van maandag op dinsdag. Studenten konden wel inloggen, maar dinsdag waren er de hele dag nog problemen voor medewerkers.

CIT hoopte aanvankelijk dat in de loop van de ochtend de problemen konden worden opgelost, maar liet later weten dat de inlogproblemen nog de hele dag zouden voortduren. In het begin van de avond leek alles opgelost.

De oorzaak is inmiddels door CIT achterhaald, maar die kan daar nog weinig over zeggen.

Het heeft in ieder geval niets te maken met de invoering van een nieuw universiteitsbreed softwareprogramma, zegt woordvoerder Jorien Bakker van de RUG.

Er zijn geen gegevens verloren gegaan. Volgens Bakker was het ‘puur een inlogprobleem’.

English

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

English